Vrijgezellen party Reinier

1 oktober 2019 - Almelo, Nederland

Afgelopen week startte als een gewone zaterdag. Je kent het wel....naar een stad toe en allerlei winkels bezoeken.

Waaronder ook een kleding winkel. Gerda had nog wat kleding nodig voor de vakantie. Tot vlak voor het moment dat ' we onze kleindochter' moesten ophalen bleef ik nog rustig.

We hadden het adres ingevoerd van de Kartplaza/Bowling in Nijverdal waar onze kids gingen bowlen. Althans dat was het bericht voor ons. Daar aangekomen wilde ik eerst de auto niet uit en vroeg Gerda om onze kleindochter op te halen. Maar Gerda wist me te  overtuigen om voor de gezelligheid maar even mee naar binnen te komen.

Konden we wat drinken gezamenlijk.

Ik had nog steeds niets in de gaten...ook niet toen ik de hal in kwam...want daar zaten  Deborah en Djerremy te wachten.

Ik had nog steeds niets in de gaten.....ja zo naïf als ik soms kan zijn......Dat verwacht je toch niet!!!

Kom ik daar binnen lopen....zit daar mijn broer Erwin, Henk, Henk en nog een Henk, Gert en Djerremy te wachten tot we gaan karten.

Shit.....dat is gaaf.

Hebben ze toch mooi georganiseerd voor 'die ouwe'.

Hebben de jongens en meiden mooi bedacht. Leuk georganiseerd en goed stilgehouden.

Hartelijk dank voor deze leuke en gezellige avond.

karten party reinierReinier party Salland

Foto Reinier Sallandse berg