3 oktober 2019 De grote Dag......onze trouwdag

5 oktober 2019 - Almelo, Nederland

De trouwboog....een leuke Twentse traditie

De vooravond van ons trouwen werd volgens Twentse traditie ingelijfd 'Met het plaatsen van een Trouwboog'.

Onze overburen en naaste buren hebben "Bloazn" wel heel letterlijk genomen. Het gevolg was een trouwboog met een aanzienlijk aantal ballonnen wel 200. Vooravond was heel gezellig bij ons thuis. Gelukkig had Gerda de boel aardig ingeschat voor de hapjes en de drankjes. De koek en zopie was goed verzorgd. Zo rond 00.00 afgesloten op de vooravond van onze trouwdag.

Trouwdag

95F97A97-A8BC-4D2C-970F-20191DFCE056

16C9F66A-9944-4457-A5D1-C873A40F2BB4

1E82CC19-FFEE-4764-8A5E-1F1D507A1432

We hebben op 3 oktober 2019 een fantastische dag gehad.

Onze trouwdag...samen met ons gezin, familie en vrienden en andere dierbaren.

Een fantastische dag ook mede door de goede fotograaf, onze locatie waar we het feest hebben gehouden, Dorset in Borne.

De locatie waar we foto's hebben gemaakt.

Ik zal enkele foto's toevoegen, maar dit verhaal zal later worden uitgebreid met mooie foto's en wellicht wat video's.

Dat is voor later zorg. We staan aan de vooravond van onze huwelijksreis naar Thailand. Vandaar wat minder tijd.

We hebben het beleefd als een geweldige dag. Precies zoals wij het hadden gewild.

Een mooie locatie waar we heerlijk hebben gegeten...een locatie waar we kennis hebben gemaakt met Golf....

en natuurlijk het vriendelijke en deskundige personeel van Dorset/Borne.

Waar we met live muziek zowel de ceremonie als het diner hebben laten opfleuren. Zowaar de zangeres (Anna Hoekstra) als de zanger  van de avond (Willem...) kundige mensen die weten wat ze doen.

We hebben zowaar met elkaar  Nederlandse liedjes gezongen, waarbij de pianotoetsen soms werden beroerd door de kleine vingertjes van onze kleindochter Romee. Iedereen kon al snel "Old mack Donald"  herkennen.

Of soms kwam er uit andere onverwachte hoek een muzikale opluistering door een spontaan verzonnen liedje van ons nichtje "Gabriella".

Mooi dat 'het jonge grut'  de waarde van muziek weet te waarderen. Vooral doorgaan.

Of onze goede vriendin Jeannette...die mooi...Bride over troubled Water....ten gehore bracht.

Ook werden we geconfronteerd met een overijverige ambtenaar van Handhaving. Een bekeuring was het gevolg. Maar Gerda heeft al al charmes in de strijd gegooid. Ook hier was gemeente Borne uiteindelijk soepel. Bekeuring verscheurd. Scheelt weer 100 eurotjes.

Fijn dat jullie er allemaal waren en op deze manier hebben bijgedragen aan deze mooie dag/avond.

917DE964-C5CD-4B75-9F2F-E1CF6241BA92                3EB81345-CFCA-424B-BF06-B8051CEF66C9323C001B-6855-4F1E-BC40-7D1F11792CCF9D464453-BFD6-499A-B305-7D07AA6A3D1B118604D8-F3CC-4B90-B309-AE5519C35148

1. Mirjam:
    5 oktober 2019
    Het was een mooie en bijzondere dag. Jullie waren het stralende middelpunt van de dag, wat zagen jullie er mooi uit. We hebben genoten. Nu lekker genieten van jullie welverdiende vakantie 😘😘😘
  2. Reinier van de Beek:
    17 oktober 2019
    Dag Mirjam,
    Sorry voor de late reactie. Bedankt voor het volgen en de reactie. Vrgr Reinier
  3. Deb:
    5 oktober 2019
    Het was een mooie bijzondere dag. En jullie incl mijn dochter, o wat waren jullie 3 super mooi.😍💖 een dag om nooit te vergeten 😚😘

Geniet van jullie vakantie.

Liefs deb
  4. Merel:
    5 oktober 2019
    Het was een hele mooie dag, hier en daar een buitje..ach als dat het ergste was...gelukkig dat die bon niet is doorgegaan. Wens jullie een heerlijke huwelijksreis
  5. Marian & Gert:
    6 oktober 2019
    Wat was het een mooie en bijzondere dag. En wat een prachtige outfits hadden jullie alledrie. De gekozen locatie was ontzettend sfeervol en het eten was fantastisch. Vooral de laatste gang “de toetjes” spande de kroon 😋😋. Ook leuk was de golfclinic. Iedereen deed ontzettend zijn best maar het viel nog niet mee. Het lijkt makkelijker dan het is. Super bedankt Reinier & Gerda voor deze heerlijke dag. Voor nu lekker genieten van jullie Honeymoon reis
    Liefs Gert & Marian 😘