17 okt 2019 Koh Phangan

17 oktober 2019 - Koh Phangan, Thailand

Hallo volgers,

Taxi rondrit

Vandaag hebben we nog een dagje Koh Phangan gedaan. Dit eiland is een soort van party-eiland zoals je bijvoorbeeld Ibiza zou kunnen zien. Ze houden hier full-moon feesten en andere  feesten waar ze de maan op een een of andere manier voor gebruiken. Ze hebben full moon, halve moon en andere moon feesten. Als ze maar een reden hebben om te partyen.

We hebben een taxi gehuurd voor een rondrit en wat winkelbezoek. De taxi chauffeuse een jonge meid van rond de 20 heeft ons Koh Phangan laten zien. Een eiland waar je relaxed kan verblijven en waar leuke dingen te zien zijn. Heel duf...we zijn op zoek gegaan naar lekkere koffie en kwamen terecht bij Doppio. Wat kan Latte Machiato toch lekker zijn.

Zo hebben we verschillende dingen gezien....Malibu Beach...een gedeelte waar je mooie zandstranden hebt en goed kunt snorkelen. Ook hebben we een ander eiland Koh Mae gezien op loopafstand van Koh Phangan waar je alleen lopend naar toe kunt gaan met 'laag water'. Anders is het alleen per boot bereikbaar.

Of ook een strand wat je nu juist niet kunt benaderen omdat het ' hoog water'  is. Bij laag water is dit stuk strand geliefd om zijn schelpen.

Mooi plaatje bij ons op resortFruitshakeLekkere fruitshakeLekkere koffie van DoppioOok hier kunnen ze bekeurenGerda's huisvlijt op het strandSchelpen strand Koh PhanganKoh Phangan omgevallen palmLandkaartje Koh PhanganBijzondere thuiskapper

Beachvoetbal

We hebben ook nog genoten van het beach-voetbal tournooi wat 1x per jaar wordt gehouden. Die gasten zijn zo fanatiek.....de dood of de gladiolen...ze gaan er voor. Leuk om te zien.

De foto's laten een goede impressie zien.