9 oktober 2019 De laatste dag Bangkok

9 oktober 2019 - Bangkok, Thailand

Bangkok

Vandaag hebben we onze dag in Bangkok shoppend afgesloten. We moesten namelijk op zoek naar een andere rugzak.

De oorspronkelijk was kapot gegaan. Nu gelijk maar een goede combi gekocht. Ook hebben gebruik gemaakt van de kunde van de kleermakers. We hebben kleding 'op maat'  laten maken. Onze eerste maatkleding....wat een belevenis. Zo maar iets aantrekken wat precies jouw lichaam volgt qua maatvoering. Geweldig wat een vakmanschap.

Daarna maar weer afgesloten met een lekker happie eten voor een mooie prijs.

Gelijk maar even een lichaamsmassage er bij gepakt.Don't worry....Gerda en ik waren in dezelfde kamer. Wat hebben die gasten kracht in hun klauwtjes. Ff je tanden op elkaar maar daar is het resultaat er ook naar. Ik wist niet  dat ik zoveel spanning had opgebouwd de afgelopen tijd...de vliegreis...het gesleep met de rugtas. Voor omgerekend €20 ben je samen weer het ' heertje en dametje'. Alles weer lekker los gemasseerd.

Nu weer voorbereiden op de reis van morgen Ayurtaya. Om 9 uur worden we weer opgehaald in de lobby van dit geweldige hotel. Riva Surya. Mocht je ooit in Bangkok komen....we kunnen je dit hotel van harte aanbevelen.

Tot de volgende blog.

55079154-DDE1-4051-97CC-20006CBC5F9761F1323B-FD7C-4507-9479-C0CD28928967

1. Mirjam:
    9 oktober 2019
    Wow...wat een mooie foto's en al zoveel beleefd in zo weinig dagen. Geniet er nog maar lekker van. Jullie hebben het verdiend.
  2. Merel:
    10 oktober 2019
    klinkt goed allemaal..op naar jullie volgende avontuur
  3. Reinier van de Beek:
    17 oktober 2019
    Dag Merel,
    Bedankt voor het volgen. Sorry voor late reactie. Site bijhouden kost wel wat werk. Groetjes daar. Vrgr Reinier
  4. Gerda:
    15 oktober 2019
    Haha , dat gaan we zeker doen . Het wordt vanavond//vannacht een héél avontuur . We gaan zo naar de nachttrein . We kunnen daar in slapen . Op weg naar het zuiden , Suratthani. We zijn er klaar voor , we zijn ook benieuwd , slapen in een trein .Bij de locals , geen toeristen trein .